.:: Zespół Szkół w Paszczynie ::.

Witaj ( Zaloguj | Zarejestruj )

Nawigacja

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Kto? Gdzie?
Odwiedzający oglądają:
68.180.228.xxx @ infusions/stat...
23.22.17.xxx @ news.php
statystyka
Pogoda w Paszczynie
Witamy

Witamy na stronie Zespołu Szkół w Paszczynie!!!
Zapraszamy do założenia konta i aktywnego udziału w jej redagowaniu.

ZS w Paszczynie na Facebooku

tok dnia 17-04-2012 · Drukuj
TAKIE CHWILE JAK TE NIE ZDARZAJĄ SIĘ ZBYT CZĘSTO …. GIMNAZJALIŚCI Z PASZCZYNY ZWIEDZAJĄ EUROPĘ.
W dniach 12-14 maja 2015 roku uczniowie klas I-III z Gimnazjum w Paszczynie wyjechali na wycieczkę do Budapesztu. Pierwszym punktem naszej wycieczki było zwiedzanie miejscowości Eger i pobyt na basenach termalnych.Tutejsze wody mają temperaturę 28-320C i zawierają dużą ilość wapnia, magnezu, wodorowęglanu, posiadają ponadto właściwości radioaktywne (wyjątek stanowi basen z wodą siarkową).Kąpiel w wodach termalnych Egeru działa leczniczo. Następnie oglądaliśmy katedrę, która zachwyciła nas swoją monumentalną bryłą, kopułą wysoką na 40 metrów oraz 17 kolumnami, które podtrzymują portyk świątyni. Spacer po tym uroczym miasteczku bardzo nam się podobał. Do Budapesztu dotarliśmy wieczorem i po obiadokolacji udaliśmy się do swoich pokoi. Nasz hotel znajdował się na zabytkowym rosyjskim statku parowym, który został zakotwiczony w budapesztańskiej dzielnicy Romai. Dnia 13 maja 2015 roku rano po śniadaniu ruszyliśmy zwiedzać stolicę Węgier - Budapeszt. Zobaczyliśmy Stare Miasto, Kościół Macieja, Baszty Rybackie, Bazylikę św. Stefana , Parlament , Varosliget, Plac Bohaterów. Pojechaliśmy również na Wzgórze Gellerta i Vaci Utca. Prawdziwa i niezapomniana atrakcja czekała nas po kolacji, wówczas to odbył się wieczorny rejs statkiem po Dunaju. Przy muzyce Johanna Straussa oglądaliśmy wspaniale oświetlone budynki starego Budapesztu. Trzeci dzień wycieczki również przyniósł wiele niespodzianek. Po wykwaterowaniu z hotelu udaliśmy się do miasteczka Szentendre. Podziwialiśmy tam zakola Dunaju i spacerowaliśmy po tym urokliwym miejscu. Główną atrakcją była niewątpliwie wizyta w Muzeum Marcepanu. Zachwyciły nas misternie i precyzyjnie wykonane figurki od tych najmniejszych po postacie wielkości człowieka.
Na tym nasza wycieczka się zakończyła. Szczęśliwi i zadowoleni wróciliśmy do Paszczyny.
Wycieczka była udana i na zawsze pozostanie ona w naszej pamięci.

Należy wspomnieć, że „Przyjaciółmi Wycieczki” okazali się biuro turystyczne Jarkal organizujące naszą wycieczkę i hojni sponsorzy: Firma Marmar z Paszczyny, Spółdzielnia Uczniowska „Pszczółka” i inni anonimowi, bez wsparcia których wycieczka nie doszłaby do skutku. Dziękujemy!!

mcabaj dnia 19-05-2015 · Czytaj więcej · 0 Komentarzy · 74 Czytań · Drukuj
WYNIKI SZKOLNYCH KONKURSÓW EKOLOGICZNYCH
Ekologia Szkolne obchody Dnia Ziemi to okazja do ogłoszenia wyników szkolnych konkursów ekologicznych dla uczniów szkoły podstawowej w następujących kategoriach:

klasy I-III ,,EKO-czapeczka’’
klasy IV-VI ,,EKO-torba’’

Nagrodzeni i wyróżnieni uczniowie prezentowali swoje ekologiczne projekty. ,,EKO-czapeczki’’ i ,,EKO-torby’’, które zachwyciły pięknem i pomysłowością wszystkich oglądających jednocześnie zachęcając nas do tego, aby nie być ,,jednorazowym’’.

Dziękujemy bardzo SU ,,Pszczółka’’ za ufundowanie nagród konkursowych.

mcabaj dnia 19-05-2015 · Czytaj więcej · 0 Komentarzy · 49 Czytań · Drukuj
DZIEŃ ZIEMI ,,ŚMIECIOMANIA, CZYLI KRÓLOWA ŚMIECI''
EkologiaZ okazji Dnia Ziemi uczniowie klasy V wraz z nauczycielem przyrody panią Agnieszką Cieślik przygotowali przedstawienie „Śmieciomania, czyli Królowa Śmieci”. Uczniowie w sposób zrozumiały i z kunsztem aktorskim zwrócili uwagę na problem nadmiaru odpadów, które niszczą życie ludzi , zwierząt i roślin. Zwrócili się z apelem, aby każdy młody czy starszy swoim sposobem życia dążył do tego, by nasza planeta zachwycała pięknem przyrody , w której nie ma miejsca na odpady.

mcabaj dnia 19-05-2015 · Czytaj więcej · 0 Komentarzy · 42 Czytań · Drukuj
,,NA SPACER Z AZORKIEM'' III KONGRES ,,AZORKOWA''
Dnia 8 maja 2015 roku działacze Klubu Miłośników Zwierząt „Azorkowo” wraz z opiekunką Renatą Urban i wychowawczynią klasy VI panią Renatą Jezioro wzięli udział w III Kongresie pt."Na spacerek z Azorkiem". W trakcie spotkania uczestniczyliśmy w prelekcji Fundacji "Jak Pies z Kotem" z Warszawy oraz oglądaliśmy film o bezdomnych pieskach ze schroniska w Zawadzie. Następnie odbyło się podsumowanie konkursu „Pochwal się domem swojego psa”. Oliwia Kozłowska z klasy II zajęła w tym konkursie III miejsce. Gratulujemy sukcesu! Następnie wszyscy uczestnicy Kongresu otrzymali słodkie paczki. Po krótkiej zabawie mogliśmy zobaczyć pokaz Frajdy -Pani Katarzyna Chrobak zaprezentowała jak jej piesek radzi sobie z torem przeszkód. Świetna zabawa, dobry humor, ładna pogoda, super towarzystwo – oto atuty tego niezwykłego spotkania.
Inicjatywa dofinansowana była z dotacji przyznanej ze środków konkursu „Akademia Aktywnych Obywateli-Podkarpackie Inicjatywy Lokalne”, który realizowany jest w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich, nadzorowanym przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej oraz Regionalnych Operatorów.

mcabaj dnia 19-05-2015 · Czytaj więcej · 0 Komentarzy · 43 Czytań · Drukuj
,,NASZA BIAŁO-CZERWONA'' -ŚWIĘTO FLAGI

30 kwietnia br. nasi najmłodsi uczniowie z oddziału ,,0'' z paniami Agnieszką Cieślik i Anną Świętoń przemaszerowali ulicami Paszczyny dumnie trzymając w rękach biało-czerwone flagi symbol Polski.

mcabaj dnia 19-05-2015 · Czytaj więcej · 0 Komentarzy · 38 Czytań · Drukuj

25 26 27 28 29 30 31
Przypominacz
EFS
Szkoła dysponuje pracownią komputerową otrzymaną w ramach